close

今日出sem1 既考試成績丫..
總括黎講, 我都幾滿意..過3...
可以報到pgdp prog..(算做有個機會)

唯一美中不足既係stat 拎左個C+..
我下個sem要加把勁先得喇~
我stat唔差架..係上個sem我擺得太少時間係依科..
sem1 已成過去la..
我要俾之前更加努力先得la

忘掉gpa..做番以前既我..
繼續努力..
超越自己..
做得更好..

黎緊既sem2有一d科好特別..以前未接觸過~好似係Business Finance咁..
d老師同前一個sem既係完全唔一樣架..
以前從未試過遇到依d咁既場面~
對我黎講好特別丫~

蠻期待!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    siushuener 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()