御溫泉之旅@26-27/12/09

咁大個女都係第一次同班朋友去浸溫泉..
join康泰團..
成團得16個人..
所以架旅遊巴可以坐得好舒服...>V<

去浸溫泉之前..
我地先去中山某些著名景點參觀下先....
e.g. 四季大果園
       蘆薈大觀園
       水雲嶺
       國家蜜蜂博物館

這四個景點純綷參觀及購物...沒有太多特別的地方...

御溫泉渡假村真係好靚丫...
好有日本feel丫..
可能係岩岩新裝修完...所以望落去有種新鮮感丫

我地住係雲來客棧果度..
131號房....係一間四人房黎架
真係好有客棧feel架~我地四個張牀係一張薄薄的床+pillow+被1張
toilet得一個..洗手盆係外面

haha...我地真係去到邊影到邊...現代年青人的一貫習慣...
影左好多相..
都算係一個美麗既回憶丫

謝謝我的好友..一路上對我既照顧@@

arrow
arrow
    全站熱搜

    siushuener 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()