去完18號既pre-camp...
第二日竟然發燒喎...
近排真係黑仔都無人有丫...

諗住第二日好番入番camp la..
點知20號凌晨5點嘔番晒d藥出黎...又發過燒...
屋企人發覺唔對路...
急急腳帶我去睇急症...

激死人喇~醫院入面分流站d staff態度都幾差下...
聽唔清楚...就憫..痴線架你...
我都病到死下死下la...仲咁對我...

跟住佢帶左我去高危區坐..
當時我係咁流鼻水...
周身骨痛...
辛苦到死...

跟住有個醫生入左黎...
check下我既呼吸...
跟住話我個肺好清..
但只可以確定係流行性感冒...但唔可以話係h1n1...

跟住我同醫生講我依家好辛苦...跟住醫生話即時俾兩粒panadol我食...感覺先好番d喳...

等左一陣間..有個男護士叫左我入去..
俾左張假紙我(好surprise..以前唔問佢拎佢都唔會俾架)
同埋開住一日藥俾我先..
因為果時太早...藥房未開...所以遲d要返黎攞藥..

仲以為好快就會無事TIM
我返到屋企...好聽話咁食晒醫生俾我既藥...
今次拎番黎既藥...令我好有睡意...
跟住我就走左去訓覺喇...

訓醒之後...我發覺個胃好辛苦...
跟住坐左起身...發覺好想嘔...

跟住我就跑左去廁所嘔~唉..嘔到我塊面上面D微絲血管都爆晒~~真係好慘丫
因為之前食過既藥都俾我嘔番晒出黎...所以我又再發高燒...
好辛苦...

好怕凍..30幾度既天氣我竟然可以著長衫長褲...
真係丫....

食左D藥..感覺好左D...但係今次既病好重...
D藥殺唔死D菌...
所以我D燒一直都無退丫...

直到聽到樓下的私家醫生講...話一次過食兩粒特效藥...
我先可以退到燒丫...

我逐漸康復中...我要快D好番先得

to be continued

arrow
arrow
    全站熱搜

    siushuener 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()