close

今日約左sfaa d friends去旺角板前食sushi...
佢地今日同我補祝生日...
就聽我既提議..
陪我食sushi喇...

臨出門口果陣...david同jessica先後打俾我..
我都無聽到..
換緊衫丫嘛...唔好意思丫...

david同rachel已經到左真係好快丫
我係油塘join埋jessica再一齊去...
佢要俾d野俾人...
所以我就等埋佢喇~

haha..我地搭觀塘綫果陣仲擔心會遲到tim..
好彩都無...

齊人la..就向家樂坊進發lu
去得板前..即係去攞飛...
足足等左成粒鐘丫...
由7點幾等到8點幾...
企到我地腳仔軟><
我地揀左坐卡位...
由david負責tick..
我地用盡晒我地既quota去嗌三文魚sushi
真係好好味丫...
食極都咁好味...yummyyummy

軟殼蟹手卷好好味..
凡立貝sushi好好味..
天婦羅sushi好好味...
炸蝦sushi好好味...

真係好好味丫....
終於感覺得sushi的美味了..

ps. 他們送了moonming valley的盒裝筆俾我..
      好靚..好實用丫...
      我好鍾意

未來, 要好好籌備8月份的活動lu...kekeke....
note: 姐夫+大衞唔准再放飛機

arrow
arrow
    全站熱搜

    siushuener 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()